Obchodní podmínky
Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Stroll Industries s.r.o. se sídlem Zámostní 1155/27, Ostrava, 71000 IČ: 19567634 DIČ: CZ19567634 zapsána v obchodním rejsříku vedeného Městským soudem v Praze.Spisová značka C300/261/MSPH
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
- Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky a platnou cenu objednaného zboží, včetně přepravného či poštovného, uvedenou na stránkách internetového obchodu. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
- Storno objednávky může zákazník provést maximálně do 24 hodin od objednání, nebo v případě, je-li dodavatelem překročena písemně potvrzená dodací lhůta. V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem.
- Účastníci se, ve smyslu ust. §262 odstavce 1 obchodního zákoníku, výslovně dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. §409 a násl.
Objednávání
Zboží lze objednat na stránce www.stroll-obuv.cz. Objednání je závazné.
Zasílání zboží
- Zboží je posíláno zákazníkům vždy řádně zabalené a pojištěné na 100 % ceny zboží.
- Zboží je přepravováno společností PPL nebo Českou poštou.
- U zásilek do 1500 Kč je účtováno dopravné + pojištění, balné a doběrečné dle ceníku dopravy.
- U zásilek v celkové nákupní hodnotě nad 1500 Kč nebude dopravné + pojištění, balné a doběrečné účtováno.
- V případě opakovaného nevyzvednutí zboží, bude u nových objednávek požadováno zaplacení předem na náš bankovní účet.
- Pro rychlejší a zdárné doručení zásilky uvádějte u objednávky Vaše číslo mobilního telefonu. V případě problémů Vás přepravce (PPL) bude kontaktovat.
Platba bankovním převodem
- Zboží objednané na internetu lze platit bankovním převodem. Poštovné u objednávek nad 1500 Kč neúčtujeme. V ostatních případech se poštovné řídí dle ceníku dopravy.
- Na Vámi uvedený email bude zaslána faktura v elektronické podobě.
- Po zaplacení faktury na náš účet Vám bude zboží posláno. Při převzetí již nebudete nic platit.
- UPOZORNĚNÍ: částku zaplaťte až po doručení faktury na Váš email, kdy již budete znát variabilní symbol platby.
- Může se stát, že objednané zboží nebude v dané chvíli skladem. V takovém případě se Vám ozve náš fakturant a domluví se s Vámi na dalších podrobnostech.
- Č.ú.: 2602669229/2010
- Vyzvednutí na výdejních místech zásilkovny.
Termín dodání
- Pokud je zboží skladem, je expedováno do 24 hodin.
- V případě, že zboží nebude skladem, Vás budeme informovat na email uvedený v objednávce a sdělíme Vám předpokládaný termín dodání.
- Zboží je doručeno obvykle do 24 hodin po odeslání z našeho skladu.
Možnost vrácení zboží
- Pokud Vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej během 14 dnů po obdržení nenošené vrátit na adresu centrály firmy Stroll Industries spol.s.r.o.Polní 548/9,Moravany u Brna, 66448
- Zboží zašlete spolu s dokladem o koupi zpět na naši adresu s krátkým popisem důvodu vrácení zboží. Zpětné zaslání zboží je možné pouze v původním stavu a obalu, bez známek užívání.
- Pro urychlení vrácení kupní částky Vás prosíme, abyste zároveň s vrácenou obuví, zaslali Vaše číslo bankovního účtu nebo adresu se jménem, na které bude částka v hotovosti zaslána zpět. Peníze Vám obratem vrátíme.
Výměny zboží
- Jestliže chce zákazník obuv vyměnit za jinou velikost, obuv zašle zpět na adresu firmy Stroll Industries spol.s.r.o.Polni 548/9,Moravany u Brna.66448
- Je dobré si výměnu předem dohodnout emailem nebo telefonicky s centrálou.
- Dostupnou velikost si můžete k výměně rezervovat maximálně po dobu 48 hodin.
- Poštovné za výměnu hradí spotřebitel dle předchozí ceny poštovného za doručenou objednávku. Cena vráceného zboží bude započtena s cenou za zboží vyměněné. V případě, že spotřebiteli byla původní zásilka doručena s cenou 0 Kč za dopravu, je cena dopravy za vyměněné zboží rovněž 0 Kč.
- Vrácení zboží je možné pouze v původním stavu a obalu, bez známek užívání.
- Neposílejte zboží na dobírku.
- Doporučujeme Vám zboží před odesláním zpět pojistit.
Reklamace a záruka u internetového prodeje
- Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu a právním řádem platným v ČR. Zboží lze reklamovat dle podmínek reklamačního řádu viz reklamační řád. Výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v původním a neporušeném stavu.
- Reklamace zboží v internetovém obchodu www.stroll-obuv.cz se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.
Průběh reklamace
- Okamžikem převzetí zboží se stává kupující vlastníkem zboží, zároveň začíná záruční lhůta na toto zboží v délce 24 měsíců. Jako záruční list přitom slouží "účtenka", přiložená ke zboží. Záruka se vztahuje na všechny zjevné i skryté vady zboží, vady, které jsou neslučitelné s funkčností zboží a jeho užitnými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
- Pokud kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží vykazuje vady, má právo zboží reklamovat u prodejce (www.stroll-obuv.cz). U vad, které jsou odstranitelné, má kupující právo, aby byly bezplatně, včas a řádně odstraněny, a to bez zbytečného odkladu. U vad neodstranitelných má kupující právo na výměnu věci anebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva pak má i kupující v případě vad sice odstranitelných, ale znemožňujících kupujícímu, pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad zboží, řádně užívat.
- V případě reklamace zboží podá kupující tuto reklamaci následujícím způsobem:
- podá reklamaci zasláním emailu na adresu info@stroll-obuv.cz,
- reklamované zboží zašle s popisem vady na adresu: Deluge spol.s.r.o.Polní 548/9 ,Moravany u Brna,66448. Při podání reklamace uveďte prosím číslo Vaší objednávky a popis zjištěných vad zboží a jejich projevy. Zároveň uveďte, jaký způsob další komunikace v dalším řízení preferujete, zda-li SMS zprávy či elektronický styk (email). Zároveň uveďte, zda-li od reklamace očekáváte výměnu zboží, opravu zboží či vrácení finančních prostředků za zboží zaplacených.
- Po podání reklamace rozhodne prodávající o dalším postupu a do 5 pracovních dnů od doručení reklamace a seznámí kupujícího o dalším postoupení reklamace (prostřednictvím komunikačního kanálu, který kupující při podání reklamace zvolil), případně navrhne další postup reklamace.
- Kupující je povinen zaslat se zbožím též účtenku, která mu byla doručena se zbožím.
- Reklamované zboží nelze zaslat jako dobírku, ta nebude přijata.
- Podle výběru kupujícího pak bude kupujícímu zasláno na jím uvedenou adresu opravené zboží (maximálně do 30 dnů nebo dle domluvy s kupujícím) nebo bude zasláno zboží nové (maximálně do 30 dní), případně, odstoupí-li kupující od smlouvy, mu budou zaslány finanční prostředky za zakoupení zboží, a to buď na bankovní účet (jeho číslo kupující uvede při podání reklamace) nebo poštovní poukázkou České pošty (na adresu, kterou kupující uvede při podání reklamace).
- Poštovní poplatky, vynaložené kupujícím na reklamační řízení, obchod www.stroll-obuv.cz nehradí.
- Obchod www.stroll-obuv.cz neručí za škody způsobené na zásilce přepravcem (Českou poštou, PPL). Pokud Vám je zásilka doručena poškozená (potrhaný, zjevně deformovaný, otevřený transportní obal apod.), je zákazník oprávněn zásilku nepřevzít, v opačném případě se obchod www.stroll-obuv.cz zříká všech závazků, které pro něj z tohoto reklamačního řádu plynou, a zákazníkovým partnerem pro reklamaci se stává dopravce (Česká pošta nebo PPL).
- Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1. 1. 2011. Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.
Platnost nabídky
- Ceny a stavy skladů jsou zobrazovány kvůli replikacím dat s jednodenním zpožděním. Aktuální nabídka se tedy může lišit. Naopak se při doprodání položky, u které se zobrazovalo "ihned k expedici", může stát, že již bude vyprodána.
Ceník dopravy
Přeprava - platba
|
Česká republika
|
Slovensko
|
PPL - platba předem na účet (do1500 Kč / 70 €)
|
100 Kč
|
6 €
|
PPL - platba předem na účet (nad 1500 Kč / 70 €)
|
0 Kč
|
0 €
|
Česká pošta - dobírka (do 1500 Kč / 70 €)
|
100 Kč
|
nelze
|
PPL - dobírka (do 1500 Kč / 70 €)
|
100 Kč
|
nelze
|
Česká pošta - dobírka (nad 2000 Kč / 70 €)
|
0 Kč
|
nelze
|
PPL - dobírka (nad1500 Kč / 70 €)
|
0 Kč
|
nelze
|
HeurekaPoint - platba předem na účet
|
0 Kč
|
nelze
|
HeurekaPoint - dobírka (do 2000 Kč / 70 €)
|
50 Kč
|
nelze
|
HeurekaPoint - dobírka (nad 2000 Kč / 70 €)
|
0 Kč
|
nelze
|
Osobní odběr na pobočce Stroll obuv
|
0 Kč
|
0 €
|
Děkujeme Vám za důvěru.
Věříme, že jsme Vás přesvědčili o serióznosti a korektnosti internetového nákupu u firmy Deluge, obchodu s obuví.
V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování služeb pro Vás.
Přejeme Vám mnoho příjemných zážitků v obuvi STROLL.